4.12.06

Kveldsstemning i heimen
På bordet har jeg avskårne amaryllis. De er så nydelige blomster synes jeg. Som dere ser er duken for kort. Det er aberet når man bytter ut spisestuebordet, at duker også må byttes ut. Til vanlig har jeg ikke duk på bordet, men når jeg skal dekke til noe spesielt kommer jeg på at jeg ikke har kjøpt ny duk...hmm..kanskje på tide å gjøre noe med det?!
Fibi har egen evne til å dandere seg ut over gulvet slik at man er garantert å snuble over henne...
Spisestuen sett fra gangen. Planten ( husker ikke navnet) jeg har i vinduet er en jeg jakter...ingen blomsterforretninger har slike..men jeg har en potte til som jeg gjerne skulle plantet en i :o)
Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

Karna sa...

Så fantastisk koselig du har det Line, det flotte skapet i bakgrunnen også ser jeg...Etter all shoppingen min i det siste, skulle jeg hatt flere skap, eller kanskje jeg skulle hatt en pause i shoppingen?

Kjenner til det med å ligge på gulvet, akkurat der en tråkker forbi mest.....

Stilig plante i potten også, har ikke sett slike her heller...

Ha en fin kveld du også, og så kjekt å få tilbakemeling ang serviettene, veldig koselig å høre =0)

Kattfot sa...

Så fint du har det hemma. Riktigt mysigt. Jag kan förstå att Fibi ligger och njuter :-)

anniche sa...

Herre min hatt!!! Snakk om utrolig flott hus da:O)) Skikkelig min stil. er som du sa til meg,så moro når man får se litt mere enn bare interiør ting!
Fibi(var det det voffen het...)ser ut til å kose seg i all sin herlighet ja, hehe!!

Er veldig imponert over hvor fint du hadde det altså.
NYDELIG:o)

Julie sa...

Så fint du har det i ditt hjem. Det er så vakkert med lyse vegger og tak. Skal male alt i huset jeg også, men det tar nok et år det.

Katarina sa...

For noen deilige stemnings bilder du har lagt ut både i denne posten men også den forrige.. Du har det super flott i ditt hjem og det må være deilig. Man får jo så masse inspirasjon når det er slikt..

Likte godt veska di! Du har liksom fått din stil no og du gjennomfører den bare 110 %,noe æ syns det e så supert å se!

Ha en fin og kreativ kveld Line!

Sarah sa...

Hvor bor du flot. Det ser hyggeligt og velkommet ud. Jeg holder meget af amarylis, det er imponerende at der kan komme så store flotte blomster ud af et lille løg!

elin1976 sa...

Så koselig du har det hos deg, Line
Dina legger seg alltid ved siden av kjøleskapet når jeg lager mat...
Hun er en levende søppelbøtte.
Har du klippet planten slik eller er den så rund? Prøver å forstørre bildet, slik jeg kan se hva det er men det er ikke så lett. Slik som den er nå er den iallefall vakker. Kllem:o)

Metteflette sa...

Så utrolig flott du har det!!! Morsomt å se bilder fra hjemmene deres :-) Ha en fin tirsdag!

Lena sa...

Kjempekoselig spisestue du har, nydelige bilder! Og hunden din er herlig den også:-) Ha en fin adventstid!

Kathrin sa...

Hei! Så utrolig lekkert du strikker!!! Da jeg oppdaget alle disse hobbybloggene som finns, åpnet en hel ny verden seg for meg. Jeg er blomsterdekoratør, og vet derfor hva planten din heter. Det er en oppstammet og formklippet myrt. Myrteplanten er å få tak i hele året, men den må ofte bestilles. Det er ikke alle som følger like godt med i trendene.... men bor du i Oslo, kan du sikkert få tak i den på Passiflora, som ligger bak slottet ved Shabby og mange andre lekre butikker.... eller på Blomsteratmosfære på Sjølyst. Ta kontakt med din lokale blomsterhandler og spør, den kan helt sikkert skaffes. I gamle dager, hadde brudebuketten flere hesteskoer, og noen ganger kranser hengende i silkebånd fra buketten, dette var et lykkesymbol. Myrteplantene gikk i arv, enhver familie med respekt for seg selv, passet på å ha myrteplante i huset, og heldig var den som arvet en myrteplante, da denne planten var så meget lykkebringende=) !!!