10.12.06

~


Husmor gave til meg selv


På Dammbokklubb tilbyr de 4 Durance produkter og 1 lanolinklut til super pris....349,.!! (Butikkpris 649,-) Det var så billig at jeg ikke hadde råd til å ikke bestille :o) Etter at jeg kjøpte i Durance Home Perfume i våres er jeg helt hekta på disse produktene. Duftlysene er også helt herlig!

I pakken jeg bestilte i dag er det

*Husvask med lavendel .

*Oppvaskmiddel med verbana og mynte.

* Vaskemiddel med lavendel.

*Strykevann med lavendel. ( alle flaskene inneholder 1 liter)

*Lanolinklut

Reklamen sier om lanolinkluten: Den gjør 6 ting på en gang• Tørker støv• Polerer alt treverk• Bevarer sølv, messing, holder på blankheten pga. antioksydering• Smører hendene (som håndkrem) mens du arbeider• Fantastisk lett og smidig å arbeide med• Kluten kan vaskes på 60–100° i vaskemaskin så ofte du vil – lanolinen går aldri ut av kluten.) Hmmm...høres jo fantastisk ut :o)

4 kommentarer:

rine sa...

gjett om jeg fikk lyst på den lanolin kluten :) Høres ut som noen herlige produkter. Selv er jeg hekta på L'occitane. Jeg har strykevann med verbana og det har jo plutselig blitt en glede å stryke :) Lukter så godt!

Karna sa...

Hmmm mangler jo bare at den tørket støv av seg selv....da hadde det vært noe for meg...

Har ikke prøvd strykevannet mitt enda, og nå har jeg endelig fått meg en pumpe til flasken også, må få testet det ut...

Kan jo være noe med at jeg HATER å stryke, og gjør det så lite som mulig også da....

Line sa...

karna: jeg skal ikke skryte på meg stryke egenskaper her ...for de begrenser seg til å stryke sømmer når jeg syr, og bunadskjorta til 17.mai
men jeg innbiller meg at bare jeg får det strykevannet så kanskje lysten til å stryke sengetøy og skjorter kommer...he-he... -not!

Milly sa...

Hva!! Løper og kjøper med det samme! Elsker de sakene, tenk at noe kan få meg til å falle i staver over skurekluten...