31.12.06

..Nyttårsaften 2006..


eh...høyvann !? det er godt brygga vår står godt fast ...for her ser det virkelig ut som den er på vei ut bukta ;)
Jeg liker å dekke bordet tidlig slik at jeg kan nyte synet av en pyntet spisestue hele dagen


...og Fibi speider etter raketter...de første har nettopp gått i været i nabolaget her og klokken er kun 13.00....hmm..grrr...#%#..


endelig fant jeg en måte å få brukt de små Ikea lysene jeg kjøpte for noen år siden. ..får bare håpe at de ikke renner på duken..

Så gjenstår å takke alle dere mine kjære bloggevenner for et flott år i bloggingens tegn! Jeg må innrømme at jeg oppdaget en ny verden da jeg startet bloggingen for et år siden ( 21.1.07 har min bloggeverden 1 års jubileum! Jippiii!) ...nå er jeg avhengig..tjihi...

Jeg gleder meg til å se hva 2007 bringer! De store planene i denne familien er en 3 ukers tur til Amerika til sommeren!


Tusen takk for alle koselige kommentarer dere har skrevet i bloggen min

Stor klem til dere alle




14 kommentarer:

Karna sa...

Huff, stakkars Fibi, er så forbanna på de som ikke kan la være å skyte opp raketter i hytt og pine!!! Min hund reagerer heldigvis ikke på rakettene, men det er det mange andre som gjør, skulle fått bot!

Nydelig med de lysene, du år passe på de at de ikke drypper på duken din, nå reiser jeg snart til min eldste bror og hans familie for å feire nyttår, har sydd en liten vertinne gave...

Kos deg, gi i en trøste klem til Fibi, så "snakkes" vi i 2007, GODT NYTT ÅR til deg og dine!!

Mia sa...

Så nydelig bord du har dekket, Line! Jeg liker også å være tidlig ute, så man kan glede seg over det pyntede bordet lenge. Ikveld er vi bedt bort, så noen festbord blir det ikke hos oss.

Håper brygga fortsetter å sitte fast og at Fibi ikke blir allt for skremt av rakettene!

Så vil jeg benytte anledningen til å takke for alle de koselige kommentarene jeg har fått av deg - det gleder slikt! Og så ønsker jeg deg og dine et Godt Nytt År 2007!

kreoline sa...

Nydelig dekket bord Line. Vil ønske deg et riktig godt og kreativt nytt år, følger med hos deg neste år også, så "snakkes" vi da.

Helena sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!

Kram

elin1976 sa...

Kjære Line.
Jeg vil få ønske deg og din familie et riktig godt nytt år. Ønsker dere en riktig hyggelig aften på den siste dagen i året.
Klem fra Elin:o)

Huset i Hagen sa...

Godt nytt år til deg og dine også. Jeg er også hjemme ikveld og passer på katt, hund og marsvin! Vi "blogges" i det nye året! :0)

Bolina sa...

Kjære Line.
Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår, og gleder meg til å følge med på bloggen din i d nye året.
Klem fra Bolina.

Ingrid sa...

Jeg vil ønske deg et riktig godt nyttår, og takke for en inspirerende blogg!

anniche sa...

Kjære Line.

Du er like glad i raketter som meg skjønner jeg! Jeg kan bare ikke vente til det kommer en ny lov om fyrverkeri!! Uff, håper det gikk bra for stakkars Fibi.

Bordet ditt var bare nydelig. De lysene fra Ikea har jeg også lurt på hva jeg skal gjøre med. Dette var pent, får håpe duken ikke gikk adundas!

Her var også vannet VELDIG høyt i går, som regel når det er slik er det rett før dårlig vær- og det stemte jo i går også- utpå kvelden startet uværet...men det gav seg i løpet av natten her.

Håper dere hadde en flott feiring av det nye året. Jeg er også blitt avhengig av bloggen og dens "verden"- og er glad du er det også! Da jeg er veldig glad i din blogg og alt det fine du lager og viser:)
Godt Nyttår Line og LEVE kreativiteten-

Klem fra Anniche

Tonje sa...

Godt nytt år Line!!
Håper du hadde en flott feiring og at ikke hunden ble altfor redd.Ha en strålende kveld.

Hulda sa...

Godt nytt år til deg, Line! Flott dekket bord du har stelt i stand.

Ellie sa...

Hei! Ville bare få ønske deg et godt nytt år! Du hadde dekket et nydelig bord. Ha en fin dag i morgen.

Karna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Karna sa...

Så flott, jeg skal få hentet det og sendt det ned til deg.

Hun ble suuuuper fornøyd, det var det doble armbåndet i bruntoner...