20.11.06

~Pakke fra min hemmelige venn~
En nydelig pakke ventet på meg da jeg kom hjem fra jobben i dag! Det er så fantastisk å få pakke på en slik dag hvor novemberværet viser seg fra sin verste side og dagslyset blir ikke skrudd på ....


Inne i denne lekre pakken befant det seg et nydelig hjerte med med blonder, et stort hjerte med perler og en søt brikke med heklet blondekant og julerød hjerter!!!!






Tuusen takk du min kjære hemmelige venn! Jeg ble kjempeglad for denne hjertelige førjulsgaven :o)


13 kommentarer:

Karna sa...

Så nydelig gave du fikk Line, tror du er førstemann ut også. Dette er jo så spennende! Nydelige smykker du har laget, håper du føler deg bedre, passet fint med en gave i posten i dag da....

elin1976 sa...

Kjempeflott gave. Jeg sendte gaven til min hemmelige venn i dag.
Blir spennende å se når hun får sin. Gleder meg nesten mer til det, enn å få gave selv:o)

Hulda sa...

Så flott gave du fikk! Har ikke sendt avsted min enda, men det blir snart. :o) Herlig hjerte!

Tonje sa...

Så heldig du er=)
Det var jo en kjempe flott gave!
Nydelige smykker du lager.

Metteflette sa...

Så fantastisk nydelig pakke du har fått!! Hm, har litt mistanke om hvem den er fra. Heldiggrisen!!

daisy sa...

Så flott gave! Virkelig nydelig!! Jeg holder på med siste finpuss på min.. Får vel sendt den før helga. Nydelige smykker du har laget, også!

an angel at my table sa...

Wow vilken present. Älskar både tyg hjärtat och pärlhjärtat. Det kan ju lysa upp vilken dag som helst att få sådana gåvor.

anniche sa...

Så flott gave du har fått!
Jeg gleder meg til å se flere pakker poppe opp rundtforbi.
Ekstra koselig når man ikke er helt på topp med en liten oppmerksomhet også da:)

Kathrine sa...

Kjempeflott gave du fikk!Skikkelig hjertelig:)

Mia sa...

Så koselig å få pakke, spesiellt hvis man ikke er helt i slag. Håper det går bedre med deg nå. Smykkene du lager er bare helt skjønne!

Sol sa...

Jeg stemmer i med de andre.Nydelig gave!!Begge hjertene er jo skjønne,og den lille duken også.Det blir fint å pynte med.D Flott pakke å få i posten på en mørk førjulsdag.Kjempeheldig!

For the love of country sa...

Jättefint! :) Jag har inte skickat mitt paket än, måste göra det snart!

Bolina sa...

Kjempefin gave!!! Så spennende, nå begynner gavene å strømme inn...skal sende min i morgen. Er like spennende å se hva andre får, som å få selv :)
Håper du føler deg bedre =)
*Godbedringsklem* fra meg.
Ps! Smykkene du lager er rett og slett nydelige, blir helt imponert!!!