28.11.06




~


og enda en veske...


og smykke :o)

En liten hilsen på lommen i foret

14 kommentarer:

Hulda sa...

Nydelige vesker du har sydd igjen. Jeg likte spesielt godt den rosa. Helt herlig! Flott var også skjerfet du har strikka, skjønner godt at du lager flere. Veldig dekorativt og fint med de båndene på. Er de sydd på?

Jeg så på tre stoff i dag som ville blitt perfekt til slike vesker. Det ene var lys beige ullstoff, et var i en gammelrosa tone, også det ull, og et var brun fløyel. Jeg kjøpte ingen av de, men skal gjøre det etter jul. Hvis jeg har de i huset blir jeg bare distrahert til å starte på det nå, og da blir det vel verre med julegave-sømmen min. ;o)

Line sa...

Hulda: Så koselig at du likte veskene. De går unna som som varmt hvetebrød...har flere bestillinger ( særlig på de rosa)
Blonden og fløyelsbåndet ble sydd på skjerfet med symaskinen..kjapt og greit
Ser ut som du har full fokus på julegave sømmen din du ja...du lager jo så flotte ting. -og vesker kan man sy hele året :o)

Virre sa...

Både veskene du lager og smykkene er absolutt nydelige :)

elin1976 sa...

Så flotte vesker. Likte det med at du hadde skrevet en hilsen i foret. Veske fra deg står på min ønskeliste i år, så får vi se om mannen klarer å fikse det ;o)

Karna sa...

Så fin vesken ble, viktig med detaljer!! Nydelig smykke Line!

Line sa...

Elin: Så hyggelig at du ønsker deg en av veskene mine til jul!! Du får gi mannen din epost adressen min: meohmy@email.no -så ordnær det seg vettu ;)

kreoline sa...

Nydelig væske Line, og armbåndet også. Så koselig med hilsen inni væsken.

Anniche sa...

Line, kan virkelig se for meg at de veskene dine bare flyr ut ja!! Det du lager er så utrolig vakkert.
Jeg er helt imponert- NYYYDELIG!

Mia sa...

Nydelig, igjen! Kan godt forstå at det er etterspørsel etter veskene dine, de er bare helt herlige - smykkene også.

Sarah sa...

Dejlige ting du laver. Tørklædet så dejlig blødt og varmt ud. Super julegave.
Hav det godt.

Den gode feen sa...

Så fantastisk fine ting du har sydd og strikka i det siste. Og Tusen millinar takk for den kjempefine gåva som eg vart så glad og rørt for å få! Stor klem frå Linda

Tonje sa...

Hei=)
Så nydelig veskene din ble=)
Og smykkene var jo kjempe flotte

Bolina sa...

Så mye fint du kreerer!!! Veskene og smykkeriene dine er bare helt nydelige :) Skjønner godt at de forsvinner som "varmt hvetebrød".
Ønsker deg en fin adventstid og en god helg :)

kreoline sa...

Hei der, savner deg, lenge siden. Ha en fin uke Line, adventsklem fra meg.