8.11.06

Inspirasjon

Jeg er blitt så fasinert av den landlige franske stilen.

Etter å ha tittet mye på Le Crapauds sider...fikk jeg lyst til å prøve å lage denne....

Jeg brukte hvit lin og en gammel heklet blonde.

Størrelsen er 38 cm * 50 cm

Den har tilsammen 4 lommer. søt og praktisk ;).. men hva kalles den?

Jeg klarer ikke å komme på noe fornuftig betegnelse
~

Tenkte jeg skulle utvide sortimentet i butikken min med den..

~V~

Litt veskesøm har det også blitt tid til dag

men den er ikke ferdig ennå..derfor det dårlige bildet ..hehe





14 kommentarer:

Mia sa...

Jeg liker også veldig godt den franske landstilen, og Le Crapaud er en inspirasjon i så måte. Så fint det du har sydd. Du er utrolig allsidig! Og nok en herlig veske på gang...

For the love of country sa...

Så fint du sytt! Den brevhållaren på väggen var nydelig! ;)

Karna sa...

Super fin vegglomme (ehhh tror det er det de kaller det...) Veldig søt, ser også ut som nok en fin veske!

kreoline sa...

Å ja det har mye fint og masse god inspirasjon. Flott lomme du har sydd og likedan væsken. Stadige forandringer på siden din ser jeg. Ha en fin dag Line, klem fra meg :)

Hulda sa...

Så fin den brevholderen din var. :) Nydelig med blonde på.

anniche sa...

Flott veske!!!
Og ikke mist den brevholderen var bare flott.
Du er så flink:))

Julie sa...

Så fint med den franske stilen. Masse forandringer nå på bloggen din. Artig det : )

Ingrid sa...

Så nydelige ting du har laget! Liker både vegglomma og veska! :)

Lena sa...

Så søt brevholder, praktisk og dekorativ:-) God helg til deg, kos deg!

mreteveian sa...

Veska er nydelig og den franske stilen er tiltalende.

Stilig at du tester ut layouten/ utseendet på bloggen, - god helg!

anniche sa...

Hei Line.
Lykke til i helgen- håper dere vinner! Det blir spennende:o)
Skal du inn til Oslo eller?
Uansett ha en kjempe herlig helg.
Klem

Line sa...

Ja det blir spennende når sandefjord skal spille mot Fredrikstad i Cupfinalen på søndag! Vi skal se kampen hjemme i stua sammen med familie og venner. Stor lunsj og ståhei!!

Helena sa...

Jag blir så imponerad av dina kreationer. Brevhållaren på väggen är så helt underbar! :)

Trevlig helg

Kram

Sanna sa...

Er enig med alle de andres kommentarer både ang. vegglomma og den flotte veska. Du er så utrolig flink og kreativ. Ha en super weekend med cupfinale og det hele. Fotball og det greiene er jeg ikke interessert i, men jeg forstår at Sandefjord er i finalen.....;o)