26.10.06

Sånn, da er hele smykkesettet ferdig :o)

..det er veldig fint på!




14 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var også et fint sett! Har ikke fått green gate katalog, kan man bestille den?

Line sa...

Jeg vet ikke om den kan bestilles. Jeg så den lå på disken i en interiørbutikk, så jeg spurte om jeg kunne få den !

Julie sa...

Nydelig, så fint med et helt sett.

kreoline sa...

Nydelig sett, nydelig farge var det også. Takk for svaret ang. væsker, lager også som regel ting etter hodet, så får jeg det som jeg vil ha det.

daisy sa...

Kjempefint sett! Fargene var nydelige sammen!

Virre sa...

Utrolig nydelig sett du har laget.

Sarah sa...

Det er utrolig flotte smukker du laver... Du er bare dygtig. God weekend

karna sa...

Lekkert, er det en liten nål/klype? Kjempe fint var det, ha en fin helg Line!

Line sa...

Det er en hårspenne :o) God helg til deg også!

maloppa sa...

Hejsan Line, tror inte jag varit inne på din sida förut, i sådana fall borde jag kommit ihåg det. Vilka jättefina smycken du gör, jag håller oxå på en del med smyckestillverkning när jag får tid så det är kul att hitta inspirerande sidor. Gillar allt du gör, hit kommer jag tillbaks!!!

Helena sa...

Otroligt fina smycken!

Trevlig helg!

Anna sa...

Vilket fint set! :) Härliga färger.

Grete sa...

Heia Line! Armbåndet kom i dag, og det er altså rååålekkert. Materialene og sammensetningene er delikate. Jeg er kjempefornøyd :-) God helg!

anniche sa...

bare lekkert, dette som alt annet du gjør!!!
Grenn gate har såååå masse fint, kjøpte akkurat to lekre kake bokser!

Ønsker deg en herlig helg Line