11.10.06

Nok en bok fra Play.com
Som dere sikkert vet er jeg veldig glad i tingene fra Pottery Barn..
Gleden var stor når jeg fant denne boken hos Play. En uke senere lå den altså i postkassen min
Mmmm ..her er det masse snadder for en interiørfreak!
Denne boken kan anbefales..den inneholder masse bilder og ideer!


Rettelse: Boka ble ikke bestilt fra Play, men fra Amazon.co.uk *rødme :o) *

Jeg har tydligvis mistet oversikten over webshoppingen min... kremt *


bilder fra boken

bilder fra boken

8 kommentarer:

posidriv sa...

Å, den såg kjempefin ut...! Hmmm, tru om eg og må bestille?

posidriv sa...

Du, eg finn ikkje den boka på play.com, eg! Du har ikkje ein direkte link til boka, vel? :)

Line sa...

Posidriv: Opps! her gikk det visst litt fort unna i svingene....boka kommer fra Amazon den! Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det!

kreoline sa...

Den boken så spennende ut, elsker å kose meg med interiørbøker og blader. Kanskje jeg også skal prøve å bestille noe, har nå vært innom Amazon, mye spennende der, men aldri bestilt.

Sol sa...

Boka ser veldig fin ut...Mye å nyte synet av der, og kanskje man kan bli inspirert til å dekorere litt hjemme hos seg selv også ;-}

Kathrine sa...

Den boken såg kjempefin ut!:)Kanksje jeg skal ønske meg den i julegave?

Karna sa...

En bok for meg med andre ord, men venter på noen bøker fra Play, så jeg får vente litt....Rask levering, det er viktig!! =)

anniche sa...

Oj, den boken så meget intr. ut, vil ha!!!