31.10.06


Nytt veskeprosjekt .....under construction

Jeg har begynt å lage en ny vintage veske i sort fløyel.

Denne er kanskje litt mer party stil enn den forrige jeg lagde -den kommer til å passe supert inn i julebordsesongen ; ) På denne vesken har jeg lagd en klaff på toppen slik at den kan lukkes helt. Ehemm....og det kan jo være en fordel slik at ikke alle remedier drøsser ut når man er på fest!


Kantebånd i bevegelse..
Englebilde med perle- og paljettramme
Søte engleknapper

Veskeføljetongen fortsetter i morgen....
Ha en fin tirsdagskveld!!

6 kommentarer:

daisy sa...

Nok en nydelig veske, er virkelig imponert. Tror den blir kjempefin jeg! Det englebildet var bare så skjønt! Likte også den borden nederst på vesken.. Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Hulda sa...

Har også fått veskeinspirasjon! Nydelig denne du lager også.

Julie sa...

Nyyydelig......

kreoline sa...

Nydelig væske igjen Line, de engleknappene var bare helt superbedårende. Ha en fin kveld du også.

Karna sa...

Så stilg fasong på denne vesken, og nydelig pynt!! Kan være lurt med klaff, for jeg har en tendens til å fylle vesker til randen....=)

Sol sa...

Kjempelekkert Line.Du er utrolig produktiv! Jeg har aldri prøvd å lage veske.....det spørs om ikke jeg lar meg inspirere av deg og i alle fall prøver å lage noe enkelt ;-}
Nydelige små knapper....