29.10.06

Me oh My!

Puhh...endelig er vesken ferdig
Med litt dårlig samvittighet for at jeg er så asosial inne på hobbyrommet mitt, kan jeg si meg ferdig med de siste dagers veskeprosjekt. Veska er sydd i en herlig mørkebrun fløyel (veldig kostbar;) men det er det verdt) med beige taftfor. Det er en lomme i foret. Perle og paljettbånd i kremfarge rundt bildet. Påsydde blondekanter både oppe og nede. Lukning i brunt organza bånd. Skulderremmene har forsterkning inni. Veska måler L 33cm* B29cm (innvendig mål)

..og en matchende nøkkelring



Det var så gøy å sy denne vesken at jeg er allerede igang med å tråkle på neste veske....men nå må jeg sove litt. Ønsker alle en god natt og en herlig ny uke!!

6 kommentarer:

karna sa...

Så nyyyydelig veske Line!! Lekkert med den pynten på!! Den blir nok revet bort gangske fort fra butikken din!

Sarah sa...

Den er blevet rigtig flot tasken. Og så i lækkert fløjl. Ja den kommer du nok hurtigt af med igen :o)

Metteflette sa...

Veska ble bare nydelig!!! Du burde nok lage fler av disse ja! Ha en super uke du også :-)

mias landliv sa...

Vesken din er helt nydelig. Du er kjempeflink. Jeg har vært innom bloggen din mange ganger tidligere også.

Hulda sa...

Veska ble helt nydelig!

daisy sa...

Nydelig veske!! Ordentlig romantisk, virkelig fin farge! Den blir nok solgt fort, tenker jeg!