12.10.06

Annas utfordring
går ut på å vise fram noe vi samler på
Dersom dette var for noen år siden ville jeg hatt en samling kuer (!)
en samling settekassefigurer og en samling selvmalte potteskjulere..mm
men så flyttet vi - til et hus totalt blottet for lagringsplass, dermed kvittet jeg meg med alt jeg hadde til pynt og som egentlig hadde noe funksjon
men jeg samler da på noe nå også...interiørblader, moteblader , hobbyblader, sladderblader, vitenskapsblader, helseblader........det er blader overalt! Jeg elsker blader!!

Og hobbybøker, interiørbøker, hagebøker og kokebøker ...alt innen gjør-det-selv sjangeren......puh

-og matoppskrifter da....får aldri nok! ( men av en eller annen merkelig grunn ender jeg alltid opp med å lage det samme)

5 kommentarer:

kreoline sa...

Ja, blader er en kjekke samlig å ha, får nesten ikke nok. Vi har også et hus med liten lagringsplass,(uten kjeller) så det blir ikke så mye samling her heller. Men nok av alt blir det likevel, så er jeg veldig flink til å kaste ting, har angret på noe i ettertid, tenker meg litt bedre om nå.

anniche sa...

Jeg også, elsker blader og hobbybøker. Får aldri nok, men har beg. å kvitte meg m litt blader etterhvert....klipper ut det jeg synes er int. også limer jeg inn i en bok. Er veldig greit, men noen blader rører man dog ikke;)
Klem, og ja, hvorfor setter hjerenen en slik sperre slik at man alltid ender opp med det samme når man lager mat?!

Hulda sa...

Jeg er også veldig glad i blader, spesielt interiørblader! Så søte små bilder av barn du har satt inn.

Karna sa...

Er flink du da, som klarer å kvitte deg med litt også! I vår da jeg hadde den stoooore opprydningsdagen, kastet jeg interiørblader fra sent -80 tidlig -90 tallet, kan ikke ta vare på alle...Jeg tar frem bladene titt og ofte, så jeg kaster INGEN interiørblad hvis jeg ikke må...=)Ha en god helg Line!

Anna sa...

Älskar också inredningstidningar! :) Kul att du blev med på utmaningen! :)