27.9.06


~Lykke~
I Sandefjord har det åpnet en ny interiør butikk som heter Lykke.
Nesten alle produktene er i i glass, fattigmannsølv eller hvitt!
Alt er så lekkert og delikat
De selger også de fine veskene til Hilde Holmer der :o)
Jeg kjøpte disse tre glasslysestakene der i dag...
Lysestakene har et perlemorsskimmer så de ser liksom litt fine ut ;) (- de var veeeldig billige )
Det blir nok ikke det siste jeg handler der! Har lyst på alt jeg...


Nabobutikken til Lykke er bruktbutikken som jeg stadig er innom. I dag fant jeg en ramme fra -61. Den er i sølv og sort og passer fint inn med de andre tingene/fargene her i huset. Jeg kommer nok til å lage et eget bilde til å ha i den...

6 små skåler i sølv syntes jeg også at jeg hadde veldig god bruk for.....

Nå tror jeg at vi kan varme opp huset på stearinlys og telys til vinteren...ikkeno' strømkrise her i huset (I wish ;))

6 kommentarer:

Hulda sa...

Oi, den Lykke butikken hørtes super ut! Så flotte de lysestakene var, de passa så godt sammen alle tre. Glass er veldig fint. Fattigmannssølv er jeg veldig svak for, har 4 lysestaker i det.

Bruktbutikken høres også veldig fin ut. Likte det du fant der. :o)

Julie sa...

Så fine ting. Artig navn på butikken, regner med man føler lykke når man er der : )

anniche sa...

Nydelige lysestaker:)Jeg knuste faktisk nesten en maken i kveld, buhu...:(
Levende lys kan gi varme på mange måter det:)
Flotte ting du har funnet!
Ha en GOD NATT Line, og en herlig dag i morgen.
Klem fra Anniche

Karna sa...

Er jo praktisk å få samlet butikkene på en plass =) Veldig fine ting du har funnet!

Ingrid sa...

Så nydelige lysestaker du har kjøpt! Heldig du som har en sånn flott butikk i nærheten..

Lena sa...

Sååå mye fint... De glasslysestakene var jo bare LEKRE!