9.9.06

I dag stod jeg opp til denne deilige soloppgangen
Jeg hadde jo tenkt til å komme meg ut på tur i det fine været, men Fibi hadde andre planer...sove!

Da ble det søm istedet.. - jeg fikk sydd to linputer av
det stoffet som Karna broderte monogram påEtterpå surfet jeg litt, og hos Anna fant jeg link til
en fin danske nettbutikk http://www.fersholt.com som er vel verdt et besøk.
Jeg falt helt for denne duken med monogram og putene. Og denne koppen skal bestilles til uka !


Ha en fortsatt fin helg ;o)

7 kommentarer:

Karna sa...

For et fantastisk sted du bor, den utsikten!! Putene ble kjempe fine!!! He, he gikk en lang tur med hunden min i går (i øs pøs regn) og måtte som vanlig hale dyret med meg... Hadde nok likt seg bedre i sengen til Fibi :-) Kos deg med is og nybaket kake!

Hulda sa...

Nydelig bilde du har tatt av solnedgangen, det er så mye fint i naturen. Fibi var ganske så trøtt, ser jeg. Søtt. :) Jeg likte de putene dine veldig godt, og er også glad i monogrammer på ting. Skal prøve å sy noen.

kreoline sa...

Så festlig hund da, han var vel trett og lei i dag, det hjelper å sove litt da. Nydelige puter, og ja, det var en nydelig duk under, jeg liker godt rødt og hvitt. Rødt er en varm og fin farve, den gir litt liv samtidig som det blir koselig.

Karna sa...

Mye du kan lage av ett eple :) En sommer gikk jeg og passet på ett kirsebær, ventet og ventet til det skulle modne, men da den "store" innhøstningsdagen kom, hang det bare en tørr stilk igjen på treet.... Og steinen lå nedenfor, en fornøyd fugl hadde spist opp mitt kostbare kirsebær! Etter det har jeg ikke sett tegn til liv på treet, så ingen kirsebærvin her i gården. Ha en fin søndag du også Line!

Leah sa...

Putene ble kjempesøte, og jeg skjønner Fibi godt, jeg. Klart at hun (?) vil bli i den lekre sengen :-)Og den koppen vil jeg også ha....

Julie sa...

Her har det og vært bra vær i helgen og det er godt. For et nydelig bilde av Fibi som ligger å sover i sin fine seng : )

Bim sa...

*ler*
Jag tycker djur har en väldigt naturlig känsla för detta med att njuta av livet, hihihi... Vill man sova så gör man det... vill man leka så gör man det... försök aldrig stressa ett djur, sällan man lyckas, ;). De lever sitt liv och inte så mycket man kan ändra på där inte, hihihi... dunderskön bild minst sagt... hihihi...
Må så gott... värmländska på bloggtur... kramis
Sjöbackas blogg