18.9.06


Dagens shopping

I dag mottok jeg et nyhets brev fra Isabella Smith, hvor denne kakeformen var omtalt

Jeg synes det var veldig smart med en høy form som man i tillegg kan variere omkretsen på. ..dermed var den kjøpt. Huffameg ..det er skummelt lett å handle på nettet !

Heldigvis var det flere på jobben som også ville ha slik form, så da fikk jeg delt på portoutgiftene. Ehh.. penger spart..etc ;) tjihi

Det er en stor sjanse for at den blir testet ut på Nigella Lawsons nydelige sjokoladekake så snart den kommer i hus! nam nam

( Det er mandag, og aerobicdag igjen .. puh! Jeg får dra og trene, og drømme om sjokoladekake..)

10 kommentarer:

Hulda sa...

Den kakeformen så smart ut!

Karna sa...

Smart med høy kakeform!! Mye fristende "der ute" ja....

anniche sa...

Veldig smart kakeform.....og jeg likte altfor godt ideen om sjokoladekake, nam nam-
Du trengte nok denne ja!!!

Julie sa...

Så smart denne var da. Må få høre hvordan du liker den.

Bolina sa...

Grattis med ny smart form!!! Nå kan en lage så stor eller liten kake en vil...men det er jo kjekkest med stor kake da he,he...nam,nam. Den sjokoladekaken du nevnte, er den spesielt god? Hvor kan en isåfall finne oppskriften på den?
Gleder meg på dine vegne =)

Bim sa...

*ler*
Nätet ÄR farligt... Allt för enkelt att handla, ja... nickar...
Men, ibland är det kul att handla saker man INTE kan komma över annars då också, eller hur???
Må så gott... värmländska på G... kramis, ngn i glesbygden...
Sjöbackas blogg

kreoline sa...

Det var rett og slett en nydelig kakeform, litt annerledes enn de vanlige. Kanskje litt mer spennende å lage kaker i noe sånt.

Roomservice sa...

Vad roligt att vi båda hade reportage om Iabelle Smith :) Klart du får länka!

cleo sa...

Vilken smart idé! En sån form skulle man ha! :-) Säger jag som nästan aldrig bakar. :-)

Sanna sa...

Enig med du - det er "skummelt" enkelt å handle på nettet. Har prøvd å begrense handlingen, men det er ikke lett ! Den kaken til Nigella - er den god eller, og har du oppskrift å dele med oss andre ? Fikk liksom litt lyst på kake jeg .....