5.9.06

blomster, blomster, blo....

Etter ei natt i hurtigpressa ( haug med bøker) måtte jeg prøve å bruke de søte og nå meget flate blomstene til noe.
Jeg har lagd et bokmerke, men det la jeg igjen på jobben idag så jeg får heller vise glass brikkene jeg lagde etter tips fra Hulda. De blir koselige å bruke til vinteren når jeg begynner å lengte etter sommer igjen!



~

I dag er det fantastisk vær - 26 grader ute i hagen! Det var fullt av sommerfugler på sommerfuglbusken , men bare 2 hadde lyst til å være fotomodeller...de andre forsvant så fort jeg kom snikende med kameraet mitt ..he he

8 kommentarer:

Julie sa...

Så utrolig nydelige de glassbrikkene ble. Hvordan har du laget dem?

Sol sa...

Blomstene ble sarte og fine...Det er moro å prøve litt nye ting.
Så artig,jeg visste ikke at det var noe som het sommerfuglbusk ;-}

Hulda sa...

Så stilig glassbrikkene ble! I morgen må jeg plukke og presse blomster, slik at jeg kan få satt ideen min ut i livet! ;o)

Hilde C. sa...

Så flotte de pressede blomstene ble. Fin måte å bevare litt av sommeren på :-)

Ingrid sa...

Kjempesøt glassbrikke! Utrolig at dere hadde så fint være i dag.. her har det regnet ustanselig!

Huset i Hagen sa...

Det ble aldeles nydelig. Lur idé med den glassbrikken.

Karna sa...

Så fint det ble! Her er det bare fantasien som stopper, roseblader, klematis osv osv...Det ble kjempekoselig!

anniche sa...

Nydelig!!!!Morsomme glassbrikker, kjempe fint!Lur ide