27.8.06

Tekoppen


Morsomt med alle utfordringene som er i bloggene for tiden:o) Julie startet en utfordring i forrige uke om å vise frem favoritt tekoppen og teboksen. Jeg er nok mer en kaffedrikker (særlig på morgenkvisten..) enn tedrikker, men jeg synes det er kjempegodt å sette meg ned med en stor kopp te (4red fruits) varme scones med nyrørte bær og et nytt interiørblad...da -kosær-jæ -mæ -da (på godt sandefjorsk!)

Tekoppen min fikk jeg av en god venninne for snart 20 år siden (!) mens teboksen kjøpte jeg i sommer, den er fra Nigella Lawson. Jeg synes hun har så mange søte og nostalgiske ting.

5 kommentarer:

Leah sa...

Koselig tekopp, en akkurat maken kjøpte jeg til mamman min, for maaange år siden. Skjønn teboks. Og helt enig, scones, te og interiørblad er vel ikke det verste..:-)

Anniche sa...

hei line,innom og titter.så god ideen med håndukene var, takk for deling!
søt te-kopp også!
ha en god søndag- klem fra anniche

Julie sa...

Kjempesøt kopp og nydelig boks. Får en skikkelig sommerfølelse av dem. Varme scones ja det er jo nydelig. Drikker mye te jeg, og som du sier og ha ett nytt interiørblad til, det er kos det : )

Hulda sa...

Kjempesøt tekopp og boks!

cia sa...

vilken söt tekopp