11.8.06



Nytt bad er neste prosjekt i huset!! Dette er noe jeg virkelig gleder meg til :o))
Det blir ikke stort, med mye skråtak og en avlang form. Men det skal romme mye fint!
Blandt annet 2 runde vasker med hvert sitt stilige armatur på en eikeplate festet i veggen.





Det er jo håpløst å dele vask med en som står og barberer seg...hehe

Det jeg gleder meg mest til er dette karet her: Boblebadekaret

Her skal jeg boble bort stive skuldre og stress! Tenne masse stearinlys, sette på rolig musikk og rett og slett bare slappe av! (med et interiørblad kanskje)

..og vegghengt toalett er jo veldig praktisk ;~)En ting var å velge ut hva slags utstyr vi skulle ha, men noe som nesten er vanskeligere er å bestemme seg for fliser. Jeg ønsker meg beige og sandfarger, i marmor- aktig materiale. På gulvet foran badekaret vil det være stilig med strandsten.

tenke-tenke...

Men først må grunnarbeide gjøres.

3 kommentarer:

kreoline sa...

Da er vi i samme båt, neste prosjekt er badet. Jeg har også tenkt og tenkt og tenkt, og har kommet frem til hvordan jeg vil ha det, men er enig med deg "fliser er vanskelig".

Ronja sa...

Det blir spännande att se resultatet, det är verkligen fin utrustning ni har valt!
Vi renoverade badrummet för 8 år sedan och ställde bland annat in ett stort hörnbadkar (utan bubblor).
Att slappa i badet, med tända ljus och bra musik är riktigt avstressande!
Vi har många små spotlights i taket, med dimmer, så det går att få riktigt mysig belysning om man vill...

Karna sa...

Så gøy, (mye styr når en holder på, men deilig etterpå), finnes masse fine fliser på markedet, så valget er ikke lett nei...Har du sett de som ser ut som naturstein (små rullesteiner)de er lekre! Skal sende brevduen i retur til deg i morgen, TUSEN TAKK for armbåndet, nydelig! Det var ikke nødvendig, men jeg ble veldig glad! Ha en fin Søndag! (ta en titt på valpen som jeg hentet på fredag, den er så skjønn!)