25.8.06

Jeg har blitt utfordret av Karna.


4 jobber jeg har hatt i livet
- parfymeri (jeg elsker sminke)
-rideinstruktør
-make up artist ( utrolig morsom erfaring)
-lærer

fra mitt arbeid som make up artist i London på slutten av 80- tallet

*4 filmer jeg kan se om og om igjen
- Shrek (og Istid) glimrende humor!
-Dagboken ( buhu-
grinefilmen min)
- Hesteviskeren ( hester og Robert Redford..
-Må innrømme at jeg har sett Pretty Woman mange ganger(!)
-

* 4 steder jeg har bodd
- Sandefjord
-Oxford(England)
-Marlow(England)
-Henley-on Thames(England)

*4 Tv serier jeg gjerne ser
- Kongen av Queens ( sover til den hver kveld ..hmm sånn ca kl 23.45!
)
- Frustrerte fruer
-Grand designs på Travel and living
-ekstrem oppussing Am.versj( tårer og oppussing i skjønn forening..)

*4 steder jeg vil reise til
-Amerika ( denne drømmen går i oppfyllelse neste sommer!!)
-Toscana
-Provence
- New Zealand

*4 websider jeg besøker hver dag
-blogglinkene på siden min selvfølgelig
-Dagbladet/VG

*4 favoritt retter
- faijitas
-tapas
-mors elgkarbonader
- creme brulee (nam -nam)

* 4 steder jeg trives
- hjemme
-i båten en varm sommerdag
-i solveggen på hytta en deilig vinterdag
-på hesteryggen


vel vel sånn ble det...

Jeg kaster ballen videre og utfordrer Sol






 Posted by Picasa

1 kommentar:

Julie sa...

Så morsomt å lese Line. Blir liksom litt mer kjent med sine bloggvenner : ) Er så enig med deg ang serien ekstrem oppussing, jeg griner og griner, samtidig som det er utrolig artig å se hva de får til : )