3.8.06



Jeg hadde vel egentlig tenkt meg en tur på gartneriet i dag, men tok turen innom en bruktbutikk i byen som jeg har oppdaget nå i sommer. Der fant jeg denne kommoden/ hylla som jeg så for meg i kremhvitt og med ny knott - i stua.
Heldigvis klarte jeg å stappe den inn i min lille Polo.
Jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hvilken knott som passer best, det blir nok litt elle melledet når kommoden er ferdig malt..

Og to små søte blomster vaser ble også med i handlekurven :o)
Knottene og vasene kjøpte jeg i en kjempekoselig ny butikk i byen som heter Milde Himmel

5 kommentarer:

kreoline sa...

Koselig skap, det blir spennende å se det ferdig. Knottvalget blir nok litt vanskelig ja. Strikkejakkene lenger ned på siden var bare helt skjønne, var inne på linken din, der var det mye fristende.

Karna sa...

Det blir spennende å se resultatet!

posidriv sa...

Den der vert nydeleg, fasongen på beina er berre skjønn! :) Ventar spent på bilete av ferdig resultat!

Ha ein god dag!

daisy sa...

Fin hylle, den blir nok kjempefin når den blir malt! Har akkurat pusset og malt en trehvit kommode hvit jeg også - er veldig fornøyd med resultatet!

Supernøtt sa...

Jeg holder en knapp på glassknotten :D