10.8.06

I dag tok jeg frem symaskina, blåste bort et tykt lag med støv, og sydde en liten laundrybag til neste gang jeg skal ferie ( jentetur på hytta i høstferien -ja jeg jobber i skolen ;o)
Jeg brukte ubleka og blekt lin, og sydde på initialene på for hånd, en løpegang til knytebånd og en liten blondekant
Nye håndkler:
~Med litt god fantasi så er det mulig å se en L og en B her på dette håndkledet...Det er som sagt initialene mine og Lene Bjerrres!
Var ikke det en god grunn til å kjøpe nye håndkler så vet ikke jeg ;o)







6 kommentarer:

Karna sa...

Det ble jo kjempe fint Line, skjønner ikke hva du mente om at du ikke fikk det til!!! Flotte håndklær, laget spesielt til deg vil jeg tro, tjhiii... Smarte løsninger til bilder, har noen som er gjemt bort jeg også...God helg!

Line sa...

Takk for skryt ;o) men har du sett hvor enkle disse bokstavene er, det er de fylte bokstavene jeg ikke klarer å lage jevne. Du må titte i postkassen din i dag Karna, brevduen fløy nemlig vestover i går! God helg til deg også :~)

posidriv sa...

Knallfin skittentøyspose! :)

Ha ei fin helg!

Hulda sa...

Syns også det ble veldig flott! Og en god idè, kanskje jeg lager jeg også.

kreoline sa...

Det var en stilig laundrybag, og du er jo heldig som har LB som initialer. Lene Bjerre har mye fint.

Lena sa...

Så flott den laundrybagen ble!! Er imponert og fikk lyst på en sånn selv:-)