16.8.06


I dag kom jeg over disse to søte kurvene fra Riviera Maison på salg. Jeg måtte jo bare ha de ~ jeg har kurvdilla!
Jeg har sååå mange kurver i alle slags typer :o) jeg har en ide om at for hver kurv jeg kjøper så skal det liksom bli lettere å holde orden og system i alt tjafs som ikke har en fast adresse

Hmmm, har ikke helt lykkes der ennå men..

Siden jeg ikke klarer å besteme meg for bilder på veggene så kan jo kurvene henge der så lenge. Jeg får putte litt tørka blomster oppi de, så blir så fint så..hehe

10 kommentarer:

Karna sa...

Digger RM! (som du sikkert har forstått!?)Veldig dekorativt!!

kreoline sa...

Fine kurver, dekorativt på veggen på koselige knagger. Orden på sakene? jeg holder også på å prøve å få en viss orden.

Mollys Hus sa...

Korgar kan man aldrig så för många av, snyggt att hänga på krokar som du har gjort, ställa uppe på skåp osv

Tussilago sa...

Kjempefine kurver!
Jeg har lenge vært på jakt etter en slik type kurv som jeg kan bruke til å holde regninger og slikt på ett sted...og et pent sted som kan gjøre meg så glad som mulig;)
Liker bloggen din;)

Leah sa...

Kjempefine kurver, det kan man ikke få nok av. Jeg har helt dilla...

Bim sa...

Hm, vet någon som inte får köpa en enda korg till. Ja, enligt gubben, hihihi. Men, ändå undrar jag var de jag har är??? öhhh... Och ingen ordning på torpet blir det. Hm, men just nu är nog oordning pga att man har huset fullt med ungar, eller vad man ska kalla dem???
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis...
http://sjoebacka.hotserv.dk

Lena sa...

Åh så flotte kurver!! Ser ut som at du har et nydelig hjem, trivelig og stilfullt:-)

Sol sa...

Line,det der lyder veeeldig kjent. Har X antall kurver jeg også,men blir det noe ryddigere....?..neida.. ;-} Men jeg lever i håpet. Nydelig bilde forresten!

Kathrine sa...

Så koselig det ser ut hos deg!:)Og kurvene var fine:) God helg!

Hulda sa...

har også masse kurver, og syns de hjelper også! :o) likte dine her veldig godt! Så dekorative!