31.8.06

Dagens smykke

Jeg har mye bestillinger på smykker for tiden, spesielt på charmsarmbånd. Skulle nok gjerne hatt tid til å pusle med litt sying og andre ting også men...er det ikke snart høstferie da !? (;o) he-he )

Dagens armbånd

~


~

Var en tur i Larvik i går og kom over noen supre butikker, den ene heter Rått og Sanselig, der har de en herlig blanding av interiør og klesbutikk. De har bl a Lexington, Bruka, House Doctor og Odd Molly.

Jeg skulle kjøpe denne jakken men til alt hell for lommeboka mi så var de utsolgt på min størrelse...-men jeg har bestilt den da ;o)


8 kommentarer:

Kathrine sa...

Kjempetøff jakke!:) Hvor har de butikker her i Norge? Vet du det?

Line sa...

Jeg vet bare om en butikk i Oslo og nå en i Larvik hvor de fører Odd Molly. Jeg har prøvd å få en oversikt over forhandlere i Norge men venter ennå på svar fra importøren...

Karna sa...

Du lager så fine smykker, så jeg skjønner godt at du har lange bestillingslister! Høstferie hva er det ? Ikke noe som heter det i min jobb grrrr... Får se frem til London jeg da....Ha en riktig god helg Line!

Bente B sa...

Utrolig stilig jakke!!! Så (u-)flaks for deg at de fører Odd Molly i Larvik også, da, he he!! Smykkene dine er forresten nydelige!!

Hulda sa...

Flott den jakken!! Har også drevet og bestilt jakker, venter på at de skal komme i posten snart. Flott armbånd du har laget også.
God helg!

Lena sa...

Den jakka var bare råstilig!! Skjønner godt du bare må ha den...:-) Og armbåndet var jo utrolig flott da, mye fint på bloggen din!! Kos deg i helgen.

Leah sa...

Du lager virkelig flotte armbånd! Og den butikken i Larvik må jeg sjekke ut en gang. :-)

Sylvia sa...

Hei igjen
Jo, vi må jo bo i nærheten av hverandre når du tar handleturen til Larvik. Det kan jeg også gjøre, men det tar 20-30 min å kjøre.
Du har en veldig fin blogg. Håper du kommer på flere besøk snart igjen!