15.8.06

Brevdue og brevdue fru Blom...

Det må være en brevdue som ikke hadde passert i dopingkontroll...(hehe;)(den må ha vært full av anabole, for denne pakken var tung) som kom flyvende vestafra i dag!! (puhh..det var en lang og rar setning)
Karna du er helt fantastisk !!
Jeg ble så utrolig glad når jeg åpnet pakken som kom fra deg idag.
Fibi ble kjempeglad for puten sin..og veldig nyskjerrig på duskene!
Mmmm..sjokoladen skal jeg nyte til en kopp kaffe (Hval sjokolade er jo fra Sandefjord , min favoritt!!)
Så mange fine monogrammer du har brodert...jeg har jo ikke tid til å begynne å jobbe nå, jeg vil være hjemme og sy
:~D Jeg skal sy puter, poser, etui for sølvtøy og sminkepung....
*gleder meg....jeg blogger det etterhvert som det blir ferdig.
~

~

6 kommentarer:

Sol sa...

Oi, så heldig du er.....og ikke bare du da,men hunden din også ;-} Karna er kjempeflink!Vakre ting.
Klem

Karna sa...

Det var gøy at du likte det! Måtte jo lage en liten ting til hunden din, lykke til på første skoledag i morgen, gleder meg til å se hva du lager!

Leah sa...

Heldige deg :-)

Torill sa...

Det var en flott gave! Ser du finner masse fint på bruktsjapper du også, Det er spennede!

Kathrine sa...

Kjempeflott gave da!:)Ja, Karna er veldig flink!:)

Hulda sa...

Flotte gaver fra Karna!