10.8.06

Bildeinspirasjon fra Pottery Barn

I dag leter jeg etter inspirasjon til hvordan jeg dekorere med bilder.
Bryllupsbildet er det eneste bildet vi har på stueveggen, i gangen og i spisestua er det ingen..
veggene roper etter oppmerksomhet!

Stilig med like rammer og svart-hvitt bilder
Og har man ikke lyst til å henge alt på veggen så går det fint an å la de stå på utstilling! Kunne godt tenkt med bordmodellen på arbeidsrommet mitt...men dessverrre så sender ikke Pottery Barn varer til europa Tøffe hyller! Veldig gjennomført i farge og stil ;)

Koselig å få frem ferieminnene. Jeg som er en ihuga ferieminnesamler får vann på mølla her ja!

Stilig å sette bildene på smale hyller!

Hmm..har de ikke lignende hyller på ikea - må sjekke det

6 kommentarer:

Julie sa...

Så masse flott inspirasjon. Skal selv fylle en vegg i gangen med bilder i svarte rammer. Synes det er så stilig.

kreoline sa...

Jo, dette var virkelig stilig, hyllene var bare helt skjønne. Har du sjekket om det ikke er noen som fører det her?

Lena sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min:-) Likte bloggen din kjempegodt, får jeg lov å linke til deg? Jeg også trenger noen ideer til hva jeg skal gjøre med bildene jeg har, artig med inspirasjon!

Line sa...

Julie: Helt enig, svarte rammer er veldig stilrent og klassisk.

Kreoline: Nei jeg har ikke sjekket om noen fører Pottery Barn i Europa, det er bare noe jeg tror - her må det nok sjekkes grundigere!

Lena: Kosleig at du likte bloggen min. Link i vei :o)

Bente B sa...

Masse inspirasjon, nydelige bilder! De hyllene du viser nederst har de på Åhlens vet jeg. Bare i eik tror jeg det var (jeg er fan av eik jeg, da, he he). de er kjempesmarte iallefall :o)

Line sa...

Takk for tipset Bente! Vet du hvor nærmeste Åhlens er? Oslo? Helt enig i at det er fint med eik :~) Alt annet blir gjerne malt her (he-he)