3.6.06

Soverommet er ferdig!


Endelig er soverommet ferdig. Vi startet på prosjektet i februar. I utgangspunktet var det 2 soverom, men lettveggen ble revet og voila! vi får et stort og luftig soverom. Jeg har malt veggene i Jotaplast -krem( butinox' fargekode) og tak og lister i Lady -chi . Rommet har også fått en ny TV (tv slave som jeg er!)



Lift gardinene ble et i prosjekt i seg selv...Det tok litt tid å lage de ( jeg er såå utålmodig) men det var verdt strevet, de fungerer kjempefint! Med det lystette stoffet på baksiden blir rommet helt mørkt når de er nede. Og det er jo deilig nå på sommeren!

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Det ble jo kjempefint!:)Ha en finfin pinsehelg!:)

Hulda sa...

Liftgardinene ser fine ut! Likte rommene godt, så lyse og innbydende.

Karna sa...

Ble kjempefint!! TV på soverommet er noe av det lureste jeg har gjort, da kommer jeg meg til sengs i normal tid, (går 2 min så zzzzz), før det "kunne" jeg ikke legge meg for jeg kunne jo gå glipp av noe....